آگهی شماره 169 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

۳ بازديد
فروش فوری امتیاز رسالت در شهر محمدشهر استان البرز
مقدار امتیاز : 46 میلیون تومان
شهر : محمدشهر
کارمزد : 2 درصد
بازپرداخت : 54 ماه
نحوه معامله : نقدی و شرایطی
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

همان طور که ذکر شد، فعلا فقط در شهر های مشهد و بجنورد امکان مراجعه حضوری جهت خرید امتیاز وام رسالت وجود دارد و در دیگر شهر های کشور ما به صورت غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن ، امورات مربوط به خرید امتیاز وام رسالت را انجام می دهیم .
همچنین ما با اطمینان می گوییم که بهترین قیمت ها را برای خرید امتیاز وام رسالت و فروش امتیاز وام رسالت به شما پیشنهاد می دهیم ، و در این زمینه تضمین می دهیم که ما ، خرید وام رسالت با تضمین بهترین قیمت را برای شما انجام می دهیم. 
اگر شما اقساط وام رسالت خود را سر موعد بپردازید، دفعه بعد نتیجه اعتبار سنجی شما کاملا متناسب ارزیابی می شود. برخی  افراد که در زمینه فروش امتیاز وام بانک رسالت فعالیت دارند و تمام مراحل وام را خودشان انجام می دهند. با اطلاع و بعضا بدون اطلاع متقاضی وام رسالت،دو متقاضی وام را متقابلاً ضامن یکدیگر قرار می دهند. 
لازم به ذکر است ما جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ، در صورت تمایل شما به صورت حضوری نیز (در شهر بجنورد) امورات مربوط به خرید امتیاز وام رسالت را انجام می دهیم.
هر چند تمام امورات مربوط به دریافت وام رسالت بصورت غیرحضوری و اینترنتی قابل انجام است ، ولی ما برای رضایت خاطر شما عزیزان امورات مربوط به خرید و یا فروش امتیاز وام رسالت را در دو شهر مشهد و بجنورد بصورت حضوری نیز انجام می دهیم.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.